Join MarketGlory's empire
Home » » MarketGlory simulator ekonomi, politik, sosial dan ketenteraan di mana anda boleh menukar mata wang maya anda kepada wang sebenar.

MarketGlory simulator ekonomi, politik, sosial dan ketenteraan di mana anda boleh menukar mata wang maya anda kepada wang sebenar.


*Petikan ini diambil dari laman sesawang Market Glory dan diterjemahkan menggunakan Google Translate. Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas petikan ini dan jika anda ingin menuntut hak ciptaan sila hubungi kami.
(jika belum daftar sila Register here free : MarketGlory )

MarketGlory simulator ekonomi, politik, sosial dan ketenteraan di mana anda boleh menukar mata wang maya anda kepada wang sebenar.
Setiap pemain dari masyarakat MarketGlory mempunyai peluang untuk bekerja, menubuhkan syarikat, jalankan untuk kerajaan, mencadangkan rujukan, mendapatkan pangkat tentera dan membina organisasi mereka sendiri.

Jalan kepada kejayaan dalam Glory Pasaran dicapai melalui strategi peribadi oleh setiap pemain dalam masyarakat. Tiada had masa, ada akan mencapai matlamat lebih cepat daripada yang lain. Ia adalah penting untuk hadir di MarketGlory dan membangunkan sesuatu yang memberikan anda kepuasan dalam permainan ini. Kejayaan adalah hasil dari aktiviti yang berdasarkan tindakan dan ketabahan. Dalam setiap bidang kehidupan, orang-orang yang tidak berputus asa pasti akan mencapai semua matlamat mereka.
Jadi, kejayaan di Glory Pasaran boleh memberikan anda pendapatan yang besar dalam kehidupan sebenar.
Wang tidak membawa kebahagiaan, tetapi mereka tidak.
Share this article :

Post a Comment

Play Strategy Game on MarketGlory